måndag 1 november 2021

Bokslut oktober

Kanske borde man kallat ett sådant här inlägg för wrap up, eller gäller det bara bokvloggar? Jag gillar emellertid att hålla mig till svenska - även om jag nu kör med TBR - så jag har bestämt mig för att använda bokslut (med en liten blinkning till Monika). Eftersom jag har varit så förbålt dålig på att dokumentera mina lästa böcker det senaste halvåret, så väljer jag att göra så här.

Jag tycker ändå att jag har hållit mig hyfsat till min TBR för oktober. När det gäller böcker och e-böcker så hann jag inte med Kruso, men läste i gengäld en annan bok, En oansenlig detalj, som damp ner i lådan. Och så ett par barnböcker. 

A Passage North var tyvärr bortplockad från Storytel när jag skulle lyssna, så jag valde i stället Året med 13 månader. Perpetual light försökte jag med tre gånger men det bara funkade inte med den inläsaren. I stället har jag lyssnat på fyra ganska korta böcker samt påbörjat Magnus Västerbros Tyrannens tid.

Lästa

   

  

 


Lyssnade

 

 
  

  

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TBR april

  Då har vi gått in i april och tiden för läsning - för min del - är i princip över. Nu är det växter, trädgård och ljudböcker som gäller. O...