söndag 30 juni 2024

TBR juli

 

Jag har jobbat ihjäl mig. Pust! Men nu ska jag snart åka upp till buan med sista laddningen djur och ha lite ledigt. 

Juni blev ett bottennapp. Jag har bara lyssnat på fyra av de åtta listade böckerna (Adventure of the Goblin Dog, Gryning över Kalahari, Sniglar och snö och Ormringen 2), men för all del också Molnfri bombnatt, som finns i Längst bak i läslistan - och den var lååång. 

Vad vågar jag lista denna månad tro?

Jag har precis börjat lyssna på Sentient, och den ska jag väl i alla fall bli klar med.  



Andra delen i Kalahariserien vill jag också hinna med.



Och femte delen i Vargserien



Och så ska jag väl göra ett försök med The Good Earth, som inte hanns med i juni.


De andra jag inte hann med får vänta lite, för fler ljudböcker vågar jag baske mig inte lista. Men jag ska väl läsa någon eller några noveller för Novellresan, som i juli går till Indien. Jag väntar dock på Helenas förslag. Kanske har jag något av Jumpa Lahiri jag kan plocka fram, men vi får se...

(Jo, jag har släpat upp en massa böcker till buan och laddat säkert tio ljudböcker, men jag befarar det värsta. Hoppet är dock som bekant...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TBR juli

  Jag har jobbat ihjäl mig. Pust! Men nu ska jag snart åka upp till buan med sista laddningen djur och ha lite ledigt.  Juni blev ett botten...