lördag 9 januari 2021

Tranans prenumerationspaket


Inom 2020 års utmaning Vad huset förmår, där jag avsåg att läsa undan lite av alla hyllvärmarna, hade jag också som mål att inte köpa en enda bok under året. Och vet ni, det lyckades jag faktiskt hålla. Jag är mäkta nöjd med mig själv. Inte ens någon gratisbok har jag plockat med mig från biblioteket. Jag köpte förvisso böcker i present till andra, men som sagt, inte en enda till mig själv, inte ens i julklapp. 

Men så där jättelänge in på 2021 lyckades jag ju inte hålla mig. Nu har jag beställt Tranans stora prenumerationspaket. Jag ser väldigt mycket fram emot det och det ska bli spännande att se vilka två extraböcker de skickar till mig. 

4 kommentarer:

  1. Tranan har massa intressanta böcker

    SvaraRadera
  2. Så många intressanta böcker Tranan har! Det paketet lockar mig också. Vad huset förmår är ungefär vad jag skall försöka med i år, läsa många av de olästa böcker jag har hemma. Hundratals antagligen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, de har väldigt mycket bra. Och de hundratals olästa måste jag jobba vidare med, även om jag inte har det som någon utmaning för året.

      Radera

Bokslut februari

  Här finns den ursprungliga planen för februari, men hur blev det då? Det har varit överjävligt på jobbet och jag har jobbat över i princi...