fredag 31 januari 2020

Sammanfattning januari


Tittar man på min blogg så kan man tro att jag inte har läst överhuvud taget denna månad. Inte en enda bok har jag dokumenterat och jag har bara deltagit i ett fåtal veckoutmaningar. I själva verket har jag läst mer än någonsin förut. Men man kan ju inte hinna allt och när jag nu haft sådant läsflyt, så har bloggandet fått stå tillbaka. Jag hade något slags förhoppning om att åtminstone skriva om de senaste böckerna nu under veckan som gått, men jag har kommit hem framåt nio om kvällarna efter att ha slitit med mitt ST-projekt och då varit så slut i huvudet att jag inte fått något gjort - faktiskt inte ens läst.

När det gäller januaris TBR så har jag läst alla böcker jag planerade utom Den azurblå stäppen som plötsligt är spårlöst försvunnen - väldigt irriterande! Totalt har jag läst 23, många av dem förvisso rätt korta - via Goodreads ser jag att genomsnittet varit 244 sidor - men jag känner mig väldigt nöjd ändå.

Jag hoppas på att kunna skriva ikapp om de böcker jag läst vad det lider - jag har faktiskt kvar ett antal från december också! Vi får se hur det går.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TBR april

  Då har vi gått in i april och tiden för läsning - för min del - är i princip över. Nu är det växter, trädgård och ljudböcker som gäller. O...