fredag 1 april 2022

Längst bak i läslistan #4

Jodå, de tre ljudböckerna i Längst bak i läslistan #3 är avklarade så här kommer nästa trio som ligger längst ner i min Storytelhylla. 


Hilma af Klint har jag varit nyfiken på ända sedan svägerskan drog med mig på utställningen på Moderna för x antal år sedan. 



Egentligen var det Som om jag vore fantastisk men det är del 3 i serien, så jag tar del 2 i stället. 

Herman Lindqvist är en kul typ, tycker jag, med sin småtorra humor. Alltid trevlig att lyssna på.

1 kommentar:

  1. Hilma har jag varit så nära att skaffa flera gånger men det har inte blivit av. Kanske borde jag testa den som ljudbok!

    SvaraRadera

TBR april

  Då har vi gått in i april och tiden för läsning - för min del - är i princip över. Nu är det växter, trädgård och ljudböcker som gäller. O...