fredag 17 maj 2024

Längst bak i läslistan #6

Jaha ja, då har jag klämt de tre böckerna i Längst bak i läslistan #5 och det är dags för en ny trippel med böcker som ligger längst bak i mitt Storytelbibliotek.


Nope, jag läste aldrig Jack då när den kom ut och alla andra läste den. Jag har den som bok också, är lite i valet och kvalet om jag ska lyssna eller försöka läsa. Och halleda så söt han är på bilden! Ser ut som 15, max.



Jag har bara läst Tess av d'Urbervilles av Hardy. Fjärran från vimlets yra vill jag också läsa framöver.


Ja tänk vad länge jag har tjatat om att jag måste läsa den här! Den får ju fantastiska omdömen överallt.

2 kommentarer:

  1. Molnfri bombnatt tyckte jag var riktigt bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, alla säger ju att den ska vara så himla bra.

      Radera

TBR juli

  Jag har jobbat ihjäl mig. Pust! Men nu ska jag snart åka upp till buan med sista laddningen djur och ha lite ledigt.  Juni blev ett botten...