Jag är utan internet sedan kvällen den 7:e juli. Snart fyra veckor nu alltså, och Bredband2, som är min leverantör, gör INTE ETT SMACK.
Det är nästan ogörligt att blogga via telefonen, därav min tystnad.
VARNING alltså, anlita inte Bredband2! Du kommer inte att få någon hjälp om det skiter sig.
Jag kommer naturligtvis att byta leverantör, men jag måste få igång boxen först.
Usch vad tråkigt att du inte får någon hjälp från leverantören! Hoppas bytet till någon annan går smidigt och du får igång internet snart igen!
SvaraRaderaJa, man kan ju alltid hoppas att de gör något snarast, men jag hyser inga större förhoppningar. Surt bara att behöva hosta upp en ny anslutningsavgift om typ 500.
RaderaJag håller mig till Telia. De är trots allt ganska stabila.
SvaraRaderaTycker du? Jag tycker att deras service är ungefär i nivå med Bredband2s. Jag var så lycklig när vi fick fiber och jag äntligen slapp Telia - men uppenbarligen ur askan i elden. Nu kommer jag att välja ett mindre, lokalt företag som bevisligen hjälpt folk som fått problem. Telia och Bredband2 har jag aldrig fått någon hjälp av.
Radera