måndag 2 mars 2020

Utlottning hos Hannele


Hannele i bokparadiset lottar ut Jeanette Wintersons Frankissstein och för en gångs skull tänkte jag vara med. Den här har jag varit nyfiken på ett tag, efter att ha sett den omnämnd i flera bokbloggar.

Tidigare har jag läst Fyrväktaren (helt fantastisk!), Skapelsens kön (föll mig inte på läppen) och Juldagar : 12 berättelser och 12 festmåltider för 12 dagar, den senare nu i december.

Jag har länge tänkt att jag ska läsa Det finns annan frukt än apelsiner men det har inte blivit av. Även Skymningsporten och Varför vara lycklig när du kan vara normal? har jag sneglat på.

Titta in i Hanneles bokparadis om du också vill vara med i utlottningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TBR april

  Då har vi gått in i april och tiden för läsning - för min del - är i princip över. Nu är det växter, trädgård och ljudböcker som gäller. O...