lördag 30 maj 2020

Men vad har hänt med Storytel?

Men vad f-n! Plötsligt är 40 av mina senast nersparade 170 titlar borttagna från Storytel, bland annat två som jag hade planerat in för juni och en för juli. Någon som vet vad som hänt? Ska jag byta ljudboksleverantör? Till vad?


Uppdatering: Tre böcker som jag hade planerat in för juni är det som försvunnit, även I oxögat är borttagen. Och nu har jag räknat igenom hela mitt Storytelbibliotek: 134 sparade titlar är borttagna.

Jag har gått igenom Nextory och de flesta försvunna titlar finns där, liksom de flesta nersparade titlar som inte försvunnit. Bookbeat har jag inte hunnit kolla. Det tar ju sådan evinnerlig tid. Det blir byte av ljudboksleverantör, det är då ett som är säkert - om jag inte får ett jäkligt bra svar på mitt klagomål, men det känns typ uteslutet.

Uppdatering 2: Efter svar från Storytel att jag ska prova att logga ut och sedan logga in igen har några titlar kommit tillbaka (Sen for jag hem och I oxögat till exempel), men fortfarande står det att 84 titlar inte längre finns hos Storytel. Gah! Svårt att göra en TBR när det är så här.





2 kommentarer:

  1. Väldigt irriterande. Jag har varit med om det, men då var det bara en enstaka bok som försvann. Dessutom varnade Storytel innan. På svaret lät det ju som att det var något fel, inte att de faktiskt tagit bort dem. Men som sagt, det blir ju svårt att hålla reda på vad man vill läsa om böckerna försvinner från bokhyllan.

    SvaraRadera

Bokslut februari

  Här finns den ursprungliga planen för februari, men hur blev det då? Det har varit överjävligt på jobbet och jag har jobbat över i princi...