fredag 14 december 2018

Gnöööl!


Storytel ligger nere sedan igår kväll och jag är alldeles bragd ur fattningen. Det känns som ett tomt hål inne i mig och jag förvånas och förundras över att jag reagerar så häftigt. Stup i kvarten måste jag in och kolla. Har det hänt något? Är det igång igen? Hade jag varit på jobbet så hade jag väl inte märkt av det så mycket, bara på resan till och från, men nu är jag hemma och VABar med liten febrig Nasse. Jag hoppas verkligen att de får igång det snart, för jag kommer att behöva ägna hela helgen till att städa, tvätta, fixa utomhus och ordna för julen och då bara måste jag ha något att lyssna på. Den förbaskade Elib, som biblioteken här använder sig av, fungerar inte alls för mig. Jag hittar inte ens appen på Google Play längre så att jag kan avinstallera skiten. Nå ja, är Storytel inte igång till i morgon bitti, så blir det Nextory. Gah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TBR april

  Då har vi gått in i april och tiden för läsning - för min del - är i princip över. Nu är det växter, trädgård och ljudböcker som gäller. O...