torsdag 22 november 2018

Hett i hyllan #2

Veckans Hett i hyllan som utgår från Bokföring enligt Monika.

Jag bara gissar nu, men jag tror inte jag är ensam om att ha en del böcker i hyllan som stått där i evinnerliga tider. Är det inte dags att de där, halvt, bortglömda böckerna får ta lite plats och synas? Jo, det tycker jag. Verkligen. Därför kommer de, en efter en, att dyka upp här varje torsdag under rubriken Hett i hyllan. Lite lagom tvetydigt, eller hur? Vad har du för dolda skatter i hyllan?

Jodå, jag lyckas faktiskt överträffa mig själv från förra veckan


om en man som efter en granatchock under första världskriget förlorat sitt minne och sin identitet. Desperat söker han efter sitt borttappade förflutna...

Beskrivs, när jag googlar runt, som andlöst spännande. Jag tror att den kan vara riktigt bra. Borde ta tag i den.

Och här kommer datumet:


4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jag tror att han var rätt känd på sin tid, men knappast nu.

      Radera
  2. Det känns så skönt att andra har äldre olästa böcker än vad jag har :)

    SvaraRadera

Bokslut februari

  Här finns den ursprungliga planen för februari, men hur blev det då? Det har varit överjävligt på jobbet och jag har jobbat över i princi...